niedziela, 17 maja 2015

Chust, chusty, chusty...

Jak to u mnie bywa jeden post na rok ;)

W ostatnim czasie powstało niewiele, ale jednak coraz więcej chęci jest. Na pierwszy ogień poszła Luna Moth Shawl . Wzór prosty i przyjemny. Powstały z niego łącznie trzy sztuki, przy czym jedna została u mnie i doczekała się pamiątkowego zdjęcia. Użyta włóczka to Soprane (50g=275m). Na chustę o rozmiarach 130 x 90 cm wyrobiłam 1 motek plus odrobinę następnego. Chusta jest przyjemna i miękka. Kolor chusty jest stalowy jednak nie byłam w stanie uchwycić tego na zdjęciu.


Druga chusta jaka powstała to Gail (kolejne podejście do tego pięknego wzoru). Tym razem chusta powstała na zamówienie. Użyłam 2 motki włóczki Alize Kid Mohair Royal w kolorze wina (25g = 2250m). Chusta jest bardzo delikatna i zwiewna. Chusta ma aż 2 metry po najdłużej krawędzi.



4 komentarze:

  1. Piękne obie, właśnie męczę Lunę, robię piąte podejście ... Niby prosty wzór a ja ciągle robię błędy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luny trzeba pilnować, ale jak już pójdzie to do przodu

      Usuń
  2. robię wiele chust, ale do Gaila jeszcze nie dojrzałam, podziwiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gail to moja pierwsza chusta, miałam świetną nauczycielką co rozpisała mi wszystko

    OdpowiedzUsuń